Produktiv helg


 
Tillbringade hela em/kväll i lördags i Louise ridhus, vi byggde bana ihop och hoppade sedan våra hästar, så roligt och motiverande! :) Jag hade med mig 4-åringarna Crazy Hugo (e. Contendros-Graf Top), Walde (e. Lux Z-Epilot), Soccoro MB (Starkko-Goldstrand) samt 7-åriga Wolfram (Wilton-Acacio). Alla fyra skötte sig utmärkt och kändes jättefina, 4-åringarna gjorde det otroligt bra med alla "titthinder" och hoppade bana i riktig tävlingsstil. :)
Igår fm var jag iväg en sväng till med 4-åriga Philip VT (Cyklon-Stakkato), också han hoppade enkelt runt på allt jag styrde på.
Nu är vi inne på en ny vecka som ser ut att gå i ett. Fredag-Söndag tävlar jag i Kumla med 8 hästar. Fem stycken härifrån och tre som inte står hos mig till vardags. Allt från 4-åringar till mina äldsta hästar ska få lufta sig, roligt att utomhussäsongen är igång!
 
Fina Wepzy i 145-debuten på Sundsvall Summer Horse Show 2011 :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise Jansson

Mer sånna kvällar!!
Så kul och motiveranden. 4 åringarna kommer vara härdade 😉

2015-04-28 @ 08:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0