Äntligen på banan igen

Det var en sanslös förkylning jag åkte på, den har ihärdigt hållt mig orkeslös och fått mig att känna mig sådär härligt otillräcklig. Nu är jag äntligen på banan igen, har visserligen haft tryckande huvudvärk hela dagen men förutom det känner jag mig riktigt pigg :)
Igår kväll var vi helt civila, gick ut och åt och avslutade med se 50 shades of grey på bio. Jag är alldeles för dålig på att hänga med på saker, uppskattar liksom att hinna sitta en timme i soffan innan jag däckar i sängen innan kl 22.

Idag har jag som vanligt trimmat ett gäng fina kusar, har fem stycken som ska tävla i Kumla på lördag och småttingarna jobbar vidare mot tilltänkta tävlingsdebuter om någon månad :)
Har förresten finbesök av Hanna och Vilma Edberg som är här och tränar, funderar fullast allvarligt på om man kan adoptera blivande 18-åringar?!

Nu dax att sova, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0