Fina hästar och långsam ryttare

Hästarna har inlett bra här i Högbo. Daimen hoppade felfritt i 1m, dock lite springig och inte helt avspänt, var dock mycket bättre och jämnare i 110n men hade ett ner där. Våfflan fortsätter att leverera jättefin hoppning, var felfri i 110n och hade ett ner i 120n, förutom att jag utnyttjade ridhuset lite väl mycket och fick ett tidsfel i båda klasserna.. Det kan ju inte stackars Våfflan rå för så imorgon ska jag koppla på hjärnan och skippa tidsfelen. Det är tanken som räknas va?!

För tillfället har jag fastnat i en soffa där vi bor tillsammans med massa trevligt folk som jag inte träffat på länge :) Snart sängläge, imorgon hoppar Daimen 110 och Våfflan 120 :)


Finaste Våfflan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0