Fredag

Har haft en sån där otroligt oproduktiv dag på pappret när klockan sprungit iväg, jag har inte alls hunnit allt jag planerat men ändå fått bra saker gjorda. Även om alla dagar är likadana så är ingen dag den andra lik ;)
Har hoppat nga av de som ska tävla på söndag och klippt en kuse, tränar ständigt vidare på att bli lite mindre värdelös men all vi som sysslar med denna sporten vet att man i regel oftare känner sig värdelös än odödlig, antagligen därför som vi övar vidare dag efter dag :)
 
Har förresten uppdaterat hästlistan med smeknamn efter önskemål, nu ska jag däremot sova eftersom att det blev en sen kväll igen, natti!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tusen Tack!!
(och bonuspoäng till mig som gissade rätt på Våfflan)

- Lotta

2015-02-07 @ 00:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0