Hästuppdatering

Här kommer en liten uppdatering på vilka hästar jag rider just nu, så blir det lite enklare att hänga med i svängarna här :)
 
Northern Diamond, "Daimen" ägs av mig och Elin. Valack f. 2010 e. Diamant de Revel-Calypso II.
Willja, ägs av mig och Lina Wiman. Sto f.2011 e. Cardento-Tornesch.
Canon VT, ägs av Henriethe Thorvaldsen. Hingst f. 2012 e. Fantast vh Zwarte Pannenhof-Contendro I.
Philip VT, "Fille" ägs av Elin. Valack f. 2011 e. Cyklon-Stakkato.
Baldersbrår Tap, "Balou" ägs av Per Höglund. Valack f. 2010 e. Baloupraph- A-dur.
Chigonda, ägs av Per Höglund. Sto f. 2007 e. Tangelo vd Zuuthoeve-Julius.
Wilmina, "Wilma" ägs av Lina Wiman. Sto f. 2008 e. Spender S-Epilot.
Wolfram,"Våfflan" ägs av familjen de Wilde. Valack f. 2008 e. Wilton-Acacio.
Megamind, ägs av Elin och Janet Berg. Valack f. 2011 e. Camaro M-Aer.
Wonder, ägs av Lotta Larsson. Valack f. 2010 e. Santiago
Corazon El Divo, "Skurt" ägs av Rune Åslund. Valack f.2007 e. Corlensky G-Riverman.
 
Utöver detta hoppar och tävlar jag nga hästar som inte står på gården, går mao inte sysslolös och är otroligt glad och tacksam över förtroendet från alla fantastiska hästägare :)
 
Ska försöka göra lite mer ingående presentationer av hästarna framöver om ni vill ha det, nu är det däremot kväll och sovdax :)
 

Kommentarer
Postat av: a

Blogga på Linn (y) :)

2015-02-05 @ 12:13:39
Postat av: Lotta

WoHoo - kul att du är tillbaka!!

Ett litet önskemål relaterat till just det här inlägget...smeknamnen på hästarna ovan :) Jag underhåller mig just nu med att försöka klura ut vem Våfflan är... (Wolfram?)

- Lotta

2015-02-05 @ 19:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0