Måndag

Tävlingshästarna har fått ett par lugna dagar efter Kumla och jag har lagt lite extra tid på våra fina yngre förmågor. 3-åriga hingsten Canon VT är jättefin att rida, välbalanserad och med en trevlig mun, man kan nästan tro att han är lika gammal som våra ett år äldre 4-åringar. :)
Dom i sin tur är också otroligt fina, jag är bortskämd med hög ridbarhet på kusarna. Anmält ett par av dom till sin första tävling om några veckor, känns som att jag överlag ligger ganska bra i fas med dom i år.
 
Nu till helgen åker jag till Högbo med ett par eller tre hästar, börjar tycka det är roligare och roligare att tävlingssäsongen är igång igen, så en hel tävlingshelg tillsammas med trevligt umgänge ska bli väldigt roligt :)
 
Härlig vecka på soliga Sundbyholm med finaste Supersammi 2013 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0