Ännu en sådär sen men bra kväll

Förutom fullständig storm och stundtals fullständigt ösregn så har det rullat på bra i veckan. Igår var det kvällstävling på Ryttarkamratera Kumla med några hästar. Gjorde min första start på Margaretha Frimans 5-åriga Linardo MF som till vardags bor hos Robert. Han hoppade felfritt i 1m, fin kuse som jag tror har ett jättefint språng när han spänner av :)
Soccoro MB var lite stark i första rundan och fick med sig en bom, men var däremot strålande till klass två när jag vågade lita på honom och gjorde nog sin bästa runda hittills. Han ger en rätt häftig känsla :)
Philip VT var också jätteduktig även om han blev lite spänd efter en liten miss på framhoppningen, hoppade lika fint som vanligt däremellan, han är som en liten professor när det kommer till hoppning.
Fia-Lotta MÅ avslutade dagen med att vara felfri i 120 och sedan debutera 130 med ett nedslag, hon gör allt så okomplicerat och enkelt, debuterade 120 i början av maj och har gjort oerhört jämna rundor hela tiden.
 
Idag har övriga hästar trimmat på här hemma, samtliga har varit jättefina och imorgon tänkte jag köra någon form av hoppdag för de flesta hästarna.
Tjingeling!
Soccoro MB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0