Det går fint i Filipstad

Mitt uppe i en fullkantad tävlingshelg. I torsdags hoppade småttingarna felfritt i fem av sex starter. Philip VT i 90cm och Linardo MF och Soccoro MB i både 90cm och 1m :) 
Igår tog vi tävlingsledigt, var helt galet trött och fixade med allt möjligt hemma istället. Idag har fem hästar tävlat, Linardo och Soccoro inledde felfritt i 1m-klassen, båda superfina! Dom har kört på 100% felfritt i helgen, grymma kusar :)
Både Wolfram och Chigonda hoppade fint i sina klasser även om jag inte red helt felfritt, dom hoppar 120 imorgon också. Fia-Lotta MÅ hoppade felfritt i både 120 och 130, lika jämn som vanligt i sina resultat. Hon hoppar en 130 till imorgon :)
 
 När jag kom hem hade bästa Malin och Anita fixat stallet så jag rastade en fin kuse innan vi fodrade och sedan var inne till kl 20. Det händer nästan inte, och framförallt är det nog första gången någonsin som jag nästan känner mig utvilad efter en tävlingsdag som startade kl 04 imorse ;) 
Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0