Grymma kusar

Slutjobbat för denna veckan, igår tillbringade jag ett par timmar på örsta kulle med 4-åringar, Philip VT hoppade felfritt i 1m och Walde gjorde också en bra runda förutom en liten miss.
Idag har jag varit i Kristinehamn med fyra hästar. Wolfram var grym i 115, Chigonda felfri och placerad i samma klass. Hon hoppade fint även i 120n men med ett nedslag. Fia-Lotta MÅ var lite spänd i 120 - klassen men glänste i 130 där hon hoppade felfritt oförskämt enkelt, nu färdigkvalad till Breeders efter tre raka felfria rundor på den höjden :) 
Är inte så ledsen över att min fantastiska "gamla" tävlingskompis Noble Calippo är hemma igen. Han gjorde sin första tävling på nästan 11 månader och var felfri och placerad i både 120 och 130. Tyckte det var minst sagt roligt att vara på tävling igen och lattjade mest runt, så roligt :)
 
 
Nu ska jag sova, imorgon full fart hemma igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0