På't igen

Tillbaka i full fart efter midsommarfirande osv. Hade en grymt rolig midsommarafton, mådde som jag förtjänade dan efter och var tillbaka på banan igår igen. 
Imorse inledde jag däremot med att försova mig en timme, det händer typ en gång vartannat år och är lika fruktansvärt varje gång. ;) Kastade mig upp strax innan 7 och som att jag inte redan var sen så valde en häst att inte vara bästis med hovslagaren dessutom. Aja, kom ändå ikapp till slut och resten av dagen har förflutit utan några missöden. 
Resten av veckan bjuder på lite allt möjligt, imorgon ska jag åka iväg och hoppa ett par 4-åringar, onsdag eventuellt p&j och sedan tävling lördag-söndag. Lördag 4-åringar på Örsta kulle och söndag lite äldre kamrater i Kristinehamn. :) 
Tjingeling!
 
Två saknade favoritkillar ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0