En sån där vecka när dygnet skulle behöva 48 timmar

Är inne i lite av en kaosvecka, tillbringade måndag och tisdag i Flyinge med UPV-gänget. Som vanligt roligt med lite omväxling i vardagen och både Walde och Soccoro skötte sig strålande. Skönt att veta inför kommande tävlingskarriär att de reser och bor borta på ett så bra sätt :)
Kom hem natten mot onsdag och igår var jag först iväg och fixade en ny telefon eftersom att jag råkade slänga min telefon i marken en gång för mycket förra veckan och körde sen ett ridrace på alla kusar som varit hemma när jag varit ute och flängt. 
Idag har jag tillbringat dagen på kliniken i romme med en häst, och därutöver ett antal timmar i bilen. Hann mocka en runda imorse innan jag åkte och har tillbringat kvällen med stallsysslor också, imorgon är det äntligen en ganska vanlig dag :)
Bästa Anita lunchade hästarna åt mig idag och lät mig dessutom mötas av detta när jag kom hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0