Kommer sakta men säkert ikapp

Jobbar på här hemma medan Elin och Arnold är smått fantastiska i Norrköping. Hästarna känns överlag fina, Walde och Soccoro har fått lite välförtjänt semester efter sin Flyingetripp men övriga trimmar på :) 
Imorgon ska jag tävla tre hästar i Kumla. Tänker ibland på hur lyckligt lottad jag är som får jobba med det jag gillar mest, det gör det på något sätt värt alla tidiga mornar och sena kvällar :)
 
Appropå det så ringer klockan sådär värdelöst tidigt imorgon igen, ska försöka härda en stund med ESC men sängen börjar kännas lockande.. 
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Tänkte höra om du tar du emot unghästar för träning och tävling? Behöver inte ha den uppstallad :)

Svar: Ja det gör jag, du kan ringa mig på 070-562 93 05 :)
Linn

2015-05-24 @ 18:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0