Uppdaterad hästlista

Var länge sen jag uppdaterade hästlistan, ska försöka göra lite mer ingående presentation av alla hästar men här kommer en kort lista på vad jag för tillfället jobbar med på dagarna. :)
 
Canon VT, hingst f. 12 e. Fantast vh Zwarte Pannenhof-Contendro I, ägare Henriethe Thorvaldsen.
Philip VT, valack f. 11 e. Cyklon-Stakkato, ägare Elin Jansson.
Bravissima, sto f. 11 e. Bravour, ägare Arnold Assarsson.
Evanescence (Evve), sto f. 11 e. Corlensky G-Levantos, ägare Maria Hallberg.
Walde, valack f. 11 e. Lux Z-Epilot, ägs av mig och Lina Wiman.
Soccoro MB (Sockan/Sorro), hingst f. 11 e. Starkko-Goldstrand, ägs av mig och Robert Willén.
Wilmina, sto f. 08 e. Spender S-Epilot, ägare Lina Wiman.
Wolfram (Våfflan), valack f. 08 e. Wilton-Acacio, ägare fam De Wilde.
Chigonda, sto f. 07 e. Tangelo vd Zuuthoeve-Julius, ägare Per Höglund.
 
Har utöver dessa ett litet gäng hästar som jag rider/tävlar åt hästägare men som inte står uppstallade här, finns mao alltid att göra, skönt, gillar inte att vara görolös. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0