Fina dagar i Hammarö

Idag och igår har vi pendlat till Hammarö. Alltid fina tävlingar även om det alltid regnar. I alla fall igår, idag var det soligt nästan hela tiden men det kändes mer som ett undantag än en regel ;) 
Gazelle har hoppat jättefint båda dagarna och lekt sig igenom två 140-klasser. Igår var hon felfri och 3a, idag ramlade tyvärr en bom, men det känns verkligen som ren gymnastikhoppning och nu börjar hon kännas redo för större uppgifter. Det bästa idag var att hon inte var speciellt mycket hetare idag trots att hon fick gå lite mot klockan igår. Så skönt om det börjar släppa och det inte blir så stor grej så fort man lättar lite på bromsen :) 
 
Har fått en ny utbildningshäst i stallet också, ett 6-årigt sto e. Quality Time - Clinton, fantastiskt vacker och verkar jättetrevlig, blir rolig att följa. Fina One More Chance e. Bravour åkte hem i samma veva efter att ha varit här några månader. En fantastiskt talangfull häst som jag tror har alla möjligheter att gå hela vägen.
 
Som vanligt otroligt roligt med alla hästägare som ger mig förtroendet att förvalta era fina hästar, behöver jag säga att jag älskar mitt jobb? :)
 
Nu ska jag försöka få Robban att sluta dricka vin så jag får åka hem och sova, imorgon tar vi hemmadag istället för tävling, perfekt med en extradag att trimma hästar på. 
Supergasen :)

Kommentarer
Postat av: ylva87.blogg.se

Heja er!!! Hon är så himla fin och du rider grymt bra också! 😃❤️
Kram /Ylva

2016-08-14 @ 11:32:40
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0