Fredagsfix

Idag har vi haft en sån där rolig fixardag, i förmiddags blev alla fölen id-kollade och chipmärkta, en mindre cirkus när det är ett tiotal som ska in från beten och man snabbt inser att inte ens hälften är något sånär tama efter ett par månader ute i det fria ;) Det gick ändå relativt smärtfritt och smidigt, skönt att ha det avklarat.
På eftermiddagen fortsatte jag och Robban projektet högtryckstvätta nya stallet, det är ändå en rätt tacksam uppgift eftersom att det alltid blir så stor skillnad, fint och fräscht :) 
 
Såg dessutom (som alla andra) Peder ta OS-silver på kvällskvisten, fantastiskt ridet på en fantastisk häst :) 
Nu är jag faktiskt obotligt trött och ska sova så att jag orkar trimma alla blivande OS-stjärnor imorgon. 
Tjingeling!
 
Finaste Northern Diamond som jag sålde som 5-åring är uttagen till Unghäst-VM med sin ägare Antonia Andersson, så himla roligt att han blev den stjärna jag hela tiden trott att han är! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0