Motivationssöndag

Har haft en sån där bra söndag när allt bara gått som planerat. Har trimmat ett gäng av våra yngre stjärnor, vi har så många fina hästar i stallet så det känns nästan overkligt :) 
3-åriga Dinaro känns verkligen jättefin efter sin sommarvila, han är ett riktigt lyckopiller! Roligt nu när man kan börja trimma "på riktigt", han kommer bli magiskt fin att rida på och känns i många fall redan mer som en 4-åring. :)
 
Fick dessutom finbesök mitt på dan av bästa Sofie, vi både ses och hörs alldeles för sällan men det är verkligen en tjej man blir grymt imponerad av och jag som jobbat med henne tidigare är övertygad om att Beerbaums är lyckliga som får ha henne i sina stallar :) 
 
Avslutade eftermiddagen med att ha en av mina underbara hästägare Nettan på besök, både Tinky och Pepper hoppade jättefint, ska bli så roligt att få följa dom :) 
Det går inte en dag utan att jag saknar den här kusen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0