En sån där vanlig lördagkväll

En helt "vanlig" vecka har sprungit förbi, det har högtryckstvättats stall nr två, alltså "bara" två kvar, det finns helt klart både för och nackdelar med att ha många hästar :) Robban har haft storstädningshets och sorterat o städat bland precis alla våra grejer. Skönt att någon av oss har någon form av ordningssinne.. Jag erkänner mig helt hopplös och hatar dessutom städning över allt annat. Fint blev det hur som helst och nu ser inte sadelkammaren ut som mitt organiserade kaos längre ;) 
 
I torsdags var vi en sväng på Loviseholm och hoppade ett par hästar för Arnold, Gazelle hoppade som alltid fint även om vi har en del att finslipa på men gladast blev jag över att se Enya, det är mycket jobb kvar men den dagen den går att styra runt som en "normal" häst blir hon häftig för det är sjukt vad den hoppar när hon får till det.
Fredagseftermiddagen spenderades ToR till Nykvarn för att hämta en fin 3-åring som en hästägare till oss köpt, e. Castino-Landlord, blir rolig att matcha framöver. 
Idag har vi hoppat ett par hästar i Lycketorp på förmiddagen, jag red Linas 4-åring Houston SB som hoppade felfritt i 1m, gillar den! :)
 
Imorgon har vi hemmadag trots helg, ska fira det med att trimma några hästar ;) 
Gazelle i Hammarö i våras, om ett par veckor hoppar hon och Caresso där igen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0