Dygnet är för kort

Har haft fullt upp sista veckorna och önskar mig gärna några till timmar på dygnet ;) 
Veckorna rullar på här, förra helgen var vi i Sundbyholm i fyra dagar och samtliga hästar hoppade väldigt fint. Bl.a. så var Gazelle placerad i både 140 och 145, Kerstin och Walde gjorde också felfria rundor. Enya gjorde sin första tävling med Hannah i sadeln och hoppade felfritt I ett par 1m-klasser och debuterade 110 på ett bra sätt. Nästa år blir roligt med alla unghästar som är påväg uppåt :) 
 
Nu i veckan har jag och Tore haft besök av uppfödare Carola Holböll, roligt med engagerade uppfödare och jag är så glad över Tore som utvecklas jättefint och faktiskt känns som att han skulle kunna vara en av de bästa jag haft :) Lätt att glömma att han bara är riden i 7 veckor... 
Även mitt nyaste inköp Dior utvecklas på rätt håll och är så rolig att jobba med, är kanske lite knäpp men gillar att ha lite "projekt".
 
Nu i helgen har vi haft lite ridledigt och "bara" skött stallet, fick lite tråkigt idag och passade på att fota Dinaro i det fina vädret. 
Älskar den här hästen. Han är så härligt självsäker, ambitiös och begåvad med en ridbarhet som hittills slår allt jag stött på. Nu dessutom snart 4 år, ser fram emot närmsta åren! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0