Uppdateringsdax

Det går fort i svängarna när man har roligt, har varit minst sagt fullt upp sista veckorna men är så himla glad över hur bra vi har det i stallet nu så det känns som att man har motivation i överflöd :) 
Grymma Hannah Larsson har flyttat till oss och hjälper oss nu att rida och tävla. Hannah jobbade hos Elin när jag började där så vi har känt varandra länge vilket är otroligt skönt. Med Hannah och Jossan i stallet så känns det faktiskt inte som att jag önskar mig så mycket mer för tillfället :) 
 
Förra helgen var vi i Sundbyholm med sammanlagt 9 hästar till start. Dom hoppade mestadels väldigt fint och vi hade en otroligt skön helg med sol och dryga 20 grader hela helgen :) 
Gazelle har gått och blivit svårklasshäst, hon debuterade helt lysande i Norrköping och gjorde även en bra runda i Sundbyholm. 
 
Eftersom att vi har väldigt fullt i stallet så passade jag på att köpa en ny häst idag ;) Ibland är det svårt att låta bli.. Dior KW som jag ville ha redan som föl har fått flytta hem till oss, hon är -08 e. Goodtimes - Emilion - Burggraf. Hon är trots sin ålder väldigt grön och får vara mitt projekt framöver :) 
Dior
 
Denna veckan är vi hemma och har tävlingsfritt, väldigt skönt att ha 7 hela dagar hemma. Nästa vecka kör vi långhelg i Sundbyholm igen så det jämnar ut sig ;) Sen börjar det faktiskt tackla av lite, visserligen en hög tävlingar kvar men inte så många långa meetings, ganska skönt nu när stallen är fulla efter sommaren igen att få mer trimtid hemma :) 
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Linn
Undrar hur många hästar ni har,verkar vara ett stort ställe?.

Och vad gör varje person om dagarna?
Du,Hannah,Robban o Jossan?.

Från en nyfiken person 😁

2016-09-28 @ 19:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0